T3 (souhrn) | Evidence | Fotogalerie | ||
1497III 1517II 1523II 1525 1530II 1531II 1539II 1541II 1543 1551II 1553II 1554II 1555II 1556II 1557II 1558II 1560II 1561II 1562II 1564 1567III 1569II 1573II 1574II 1575II 1576 1580II 1582II 1583 1584II 1586II 1587 1589 1590II 1592II 1595 1596III 1597II 1598II 1599II 1601II 1603II 1604 1605II 1606 1607 1608 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616II 1617II 1619 1620 1622 1623 1624 1625 1626II 1627II 1628 1629 1630II 1631 1632 1633 1634II 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1643 1644 1645 1646 1651 1652 1653II 1654II 1655II 1656II 1657II 1658II 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 | |||
V provozu celkem 100
vozů
T3 všech modifikací. První vozy typu T3 s odporovou regulací byly do Brna dodány v roce 1963. Dodávky tohoto legendárního typu pokračovaly až do roku 1997, kdy Brno obdrželo od tehdejšího ČKD poslední vozy T3R. V roce 2002 do seznamu T3 přibyla ještě souprava vozů T3RF původně vyrobených pro ruské město Samara. Od roku 2002 také probíhají dodávky vozů s novou skříní VarCB3(LF), která koncepcí vychází z T3. Celkem se do Brna dostalo přesně 200 tramvají typu T3 všech modifikací. |
|||
T3 | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1525 | |||
V provozu celkem 1
vůz
T3. Celkem se do Brna dostalo 118 vozů I. - V. série T3. Většina těchto tramvají již byla modernizována nebo vyřazena. |
|||
T3G | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1604 1606 1607 1608 1610 1611 1612 1613 1614 1619 1624 1625 1631 1634II 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1643 1644 1645 1646 1651 1652 | |||
V provozu celkem 26
vozů
T3G. 38 vozů T3SUCS bylo v letech 1992-1998 modernizováno dosazením elektrické výzbroje TV8 s GTO tyristory. |
|||
T3P | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1543 1564 1576 1583 1587 1589 1595 1620 1622 1623 1628 1629 1632 1633 | |||
V provozu celkem 14
vozů
T3P. V letech 2002-2005 bylo 14 vozů T3 modernizováno dosazením výzbroje Progress. |
|||
T3R | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1615 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 | |||
V provozu celkem 11
vozů
T3R. V roce 1995 byl vzorově rekonstruován jeden vůz (1615), podle něj bylo vyrobeno a v roce 1997 dodáno 10 nových tramvají T3R (TV8). |
|||
T3RF | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1669 1670 | |||
V provozu celkem 2
vozy
T3RF. V roce 2002 byly dodány 2 vozy vyrobené původně pro ruské město Samara (TV14). |
|||
T3R.EV | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1531II 1560II 1562II 1569II | |||
V provozu celkem 4
vozy
T3R.EV. V letech 2002-2003 byly 4 vozy rekonstruovány s využitím nové skříně VarCB3 a trakční výzbroje Europulse. |
|||
T3R.PV | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1517II 1558II 1561II 1603II 1653II 1654II 1655II 1656II 1657II 1658II | |||
V provozu celkem 10
vozů
T3R.PV. Od roku 2003 do roku 2006 probíhaly rekonstrukce s využitím nové skříně VarCB3 a trakční výzbroje Progress. |
|||
VarioLFR.E | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1497III 1523II 1530II 1539II 1541II 1551II 1553II 1554II 1555II 1556II 1557II 1567III 1573II 1574II 1575II 1580II 1582II 1584II 1586II 1590II 1592II 1596III 1597II 1598II 1599II 1601II 1605II 1616II 1617II 1626II 1627II 1630II | |||
V provozu celkem 32
vozů
VarioLFR.E. Od roku 2006 jsou dodávány novostavby nízkopodlažních tramvají VarioLF s výzbrojí TV Europulse. |
|||
T6A5 | Evidence | Fotogalerie | Nákres | ||
1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1225 1226 1227 1228 1229 1233 1235 1236 1237 1238 1243 1244 | |||
V provozu celkem 35
vozů
T6A5. V roce 1997 bylo dodáno 20 tramvají T6A5, které jsou trvale provozovány ve dvojicích. |
|||